Caja Laboral - Maccabi Tel Aviv

<<

Rafa

Uživatelský avatar

Příspěvky: 1282

Registrován: pon 17. led 2011 7:53:46

Příspěvek úte 22. bře 2011 9:36:18

Caja Laboral - Maccabi Tel Aviv

Soutěž: EuroLeague
Datum: 22.3.2011
Čas: 20:30 hod

Sázka: Maccabi Tel Aviv
Kurz: 2,2
Důvěra: 8/10


ObrázekCaja Laboral vs.Maccabi Tel Aviv Obrázek

Ač nejsem mega basketbalový odborník,tak se o basket i celkem zajímam,sleduji ho a prostě tenhle zapas musím nahodit.V tomto utkání se rozhodne kdo pujde dál v Euro League.Ač Caja hraje doma a má kvalitní mužstvo ja věřím Izraelčanům.Caja Laboral teží z toho,že se zatim střelecky daří Trojkařum Teletovičovi a Loganovi,což je hodně velký sla Španělu.V tým use najdou určitě i další kvalitní hráči jako jsou apod.Základní ''pětka'' by měla být Oleson,Huertas,Teletovic,Barac a San Emeterio.Ono se dá říci,že Maccabi taktéž má silný mužstvo,když v základní ''pětce'' nastupují : Eidson,Pargo,Schortsanitis,Eliyahu a Pnini ale i další hráči jsou velice kvalitní Perkins,veterán Sharp či Hendrix.Zde si myslím,že Maccabi má velkou šanci, pokud dokáže udržet s Cajou krok v první a druhé čtvrtině,kde tento tým z 90% svá utkání rozhoduje.Co jsem viděl report obou mužstev,přijde mi,že tým z Maccabi je solidně připraven a určite zkušenostma a svou sílou dokáže Caju udolat.

Hodně štěstí. %%-
<<

Rafa

Uživatelský avatar

Příspěvky: 1282

Registrován: pon 17. led 2011 7:53:46

Příspěvek úte 22. bře 2011 22:15:56

Re: Caja Laboral - Maccabi Tel Aviv

76:70 = KO, kdo vsadil,tak se moc omlouvám....zapas jsem sledoval,kdyby Maccabi neudelalo zbytečných 10 ztrát,tak by vysledek dopadl jinak,bouhžel Maccabi neudrželo v 1 čtvrtine krok s Cajo ua to opet rozhodlo,ale příští zapas vsazim na opet na Maccabi jelikož tohle byla vážně smula a Maccabi na to melo aby vyhralo

dnesak fakt den blbec.!

Zpět na Basketbal

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.